Monday, February 19, 2007

*the withe ape


Col·lecció de persones o personatges que voldria fossin veïns meus


#1-Miqui Puig- cantant d'amor i desamor, dj, productor i modern


Per convidar-lo a prendre te a casa i que em parlès del northern soul i de l'acid-house dels 80'. Per pujar a casa seva i que em mostrés la seva col·lecció de vinils de 12''. Perquè em deixes llibres de Capote i pel·lícules antigues. Per poder entendre la modernitat genuina i el 'background' cultural que destil·la. Perquè em presentés les noies morenes que van a les seves sessions...

Àudio: Miqui Puig: Totalmente a favor.

4 comments:

Nu said...

(mig-somriure-amb-doble-fil) ***aaaaaaaaix....**** (suspir)
què en farem de tu....

Oscar V said...

(mig-somriure-amb-doble-fil)
***què diu aquesta?*** (cella cap a munt)
com m'ho de prendre això?...

Nu said...

Jjajajaja!!! tho has de prendre rollo iaia q li diu al seu net amb preocupacio...

Oscar V said...

i què és el que et preocupa?