Sunday, March 04, 2007

*fotolog.com/miquipuig


-tot bé, encara que un cert desencis i un cert nerviosisme segueixen aquí.
-fruit de problemes estructurals, que tot i coneguts bateguen amb més intensitat de forma cíclica. ara estic dins d'un d'aquests bucles.
-tarda de certa feina i tranquilitat cassolana mentre sonaven 'TigerBay' i 'Alpha Foxbase' dels estimats St.Etienne.
-rebo al correu cançons d'amics que em fan dibuixar un somriure.
-altres mails també produeixen una sensació semblant però diferent.
-converses telefòniques des del telèfon fix em fan sentir analògic, i m'agrada.
-poques idees noves poblen el meu cap.
-em sento amb moltes ganes de barnús i de 'labradorisme'.
-actualitzo l'i-Tunes amb música una mica més madura.
-una mica de lectura ja només.
-demà serà un altre dia. un altre...
-s'han esvait les opcions de canvis laborals. aquella feina em feia il·lusió. molta.

Àudio: Parliament Funkadelic: Up for the down stroke

No comments: