Tuesday, March 06, 2007

*paper que posaria a la meva sala d'estar


Ja sé que aquestes coses no m'haurien d'afectar tant. Ja sé que falta alguna cosa. Però no puc evitar-ho. La lluna que insisteix en ser protagonista. Arribo a casa amb mal de cap. Amb el coll agafat i adolorit. I més de mig paquet de tabac que ha passat de la butxaca als pulmons. No suporoto veure partits de futbol amb gent que no n'ha vist mai fins fa quatre dies. Tanmateix procuro centrar-me en el que és la meva realitat més palpable. Poques coses a la vista. Segueixo amb moltes ganes de certes coses. tinc ganes de 'te quiero, te quiero como en las canciones'...Potser com alguna de Nick Drake, que no coneixia. Potser alguna cosa més sofisticada estil St. Etienne. O sense dubte com alguna cosa d'en Morrisey. De moment les cançons d'amor només sonen. Sense poder atribuir-les a cares acariciables. M'adono que escirure em fa bé per treure certa tensió. Palpable a les cervicals. I al cor desfassat de feina en les dues últimes hores. Ja sé que...ja sé moltes coses. Com que les noies de somriure eclèctic i mirada lumínica algun dia apareixen i per sorpresa decideixen quedar-se. També sé que sóc bona persona, no cal que m'ho repeteixin. Mala senyal quan t'ho diuen masses vegades. I sempre contrincants de sexe. Que no em tornin a dir que aquell punt cabró agrada tant. No ho vull tornar a sentir. No puc sofrir les irracionalitats. I aquesta n'és una d'estructural. Sí, ja sé que...ja sé moltes coses...





Àudio: Blood, Sweat & Tears: I love you more than you'll ever know

4 comments:

Anonymous said...

all you need is love


clar q, fer una broma beatliana després del partit d'ahir no sé si és bona idea :p


Apa, una abraçada! i aviam si ens tornem a trobar


Eli

Nu said...

Jjeej que feina la Eli. Sniff Sniff!!!!
Ah, permetem que et comenti que particularment:
M'enamoren les bones persones i de cabrons només en buscaria cas de necessitar una relació de 30 minuts acabada en "aaaah".
Petonets!!

Oscar V said...

Eli, realment desafortunada...però no t'ho tindré en compte...
Nu...30 MINUTS???????
jajaja...
Les bones persones no poden ser bones amants? Perrrr favooooor!

Nu said...

No em condemnis a mesclar-me amb mals amants. Tinc fe en que els homes bons son millors amants. Es per això que no els vull només per 30 minuts... potser els vull per unes hores...