Saturday, April 07, 2007

*'The Graduate'...Katherine Ross


'¿ Puedo quedarme aquí mientras haces la maleta?'...Una d'aquelles frases que sempre he volgut que em regalessin. I més si te la dóna Katherine Ross, encara que sigui des de la pantalla del televisor. Ahir dia de més pel·lícules. La fabulosa i encantadora 'The graduate' i 'La tempesta de gel' d'Ang Lee, un d'aquells films que mai havia vist sencer i que em va sorprendre, de cop, apareixent a la pantalla de la cadena local d'aquesta ciutat mentre el mestre Jaume Figueres la presentava. Tarda més o menys lànguida, amb les cançons de Simon & Garfunkel i les americanes de Dustin Hoffman al cap. Com Mrs. Robinson, també, en forma melòdica i conceptual. Acabo el llibre de Murakami, per fi, amb certa perplexitat. I la nit es presenta amb partits de futbol virtual i jo fent de dj amateur. Aprenent la tècnica del 'loop' i com equilibrar manualment els bpm. M'agrada, i molt. Per arrodonir la nit electrònica, enceto un llibre sobre la història de la música electrònica, a altes hores de la matinada. Acompanyo la lectura, per donar aquest contrapunt tant meu, amb música de Nat King Cole. La mescla resulta eclèctica i suggerent. Per aquest dissabte sense pluja, per fi, em reservo una pel·lícula de Fellini i partit del nostre mésqueunclub. I en una d'aquelles reflexions de tassa de vàter, he recordat súbitament que sempre responc a les floretes rebudes (justes, com a adjectiu de justícia i de quantitat, penso) amb modèstia o amb ironia. I encara no sé perquè ha volgut aparèixer això al meu cap...





Àudio: Erlend Oye: There is a light that never goes out (a cappella)

No comments: