Tuesday, August 14, 2007


M'agrada veure els diferents colors de les samarretes i camises aplegades i perfectament doblegades. Preparades per entrar en una bossa. Amb el raspall de dents, desodorant i colònia aguardant al costat. Preparo la maleta per partir demà. Marxo fora amb el meu amic economista i el meu amic amant del techno. Sortim amb cotxe sense un determinat rumb. Aventura, cançons d'electrònica i carretera. Inumerables bromes i postals de xinxeta s'acumularan. Festes majors de pobles d'interior, platjes banyades pel mediterràni, àpats en estovalles de quadres blancs i vermells i esmorzars a bars a peu de carretera. Crec que em sentarà bé allnyar el cap i els peus d'aquí uns dies. Fins al moment, dies de calma a la capital. Gaudint de l'agost, dels seus inumerables llocs per aparcar. De terrasses amb fresca nocturna i companyies conegudes. De còrrer sota la pluja estival després de sopar a petits llocs del Born. De borratxeres de dilluns més o menys imprevistes. Discutint sobre política, moral i ètica i jo trec les meves armes dialectals, la meva fina ironia i aquesta capacitat meva de grabar sentències politico-militars a l'àmbient. No és egocentrisme, però. Sideral desplega la seva electrònica eclèctica per la casa. Tanco uns quants dies. Segueixo amb la maleta. Comprova les bateries de càmara, mòbil i i-pod. Agafaré la maleta dels compactes. I algun jersei. Fins la tornada.


Àudio: Mendetz: The ground

No comments: