Wednesday, August 08, 2007

*Summercase 07. The Flaming Lips obrint concert amb 'race for the prize'
un dels motius per entendre que són una banda diferent.
moment absolutament màgic i memorable


Per fi ha arribat la pluja. Petites descàrregues furioses i aquell degoteig tant britànic. Ja es respira aquell àmbient de netedat després de i aquella agradable olor a humitat. A vegades sembla que la pluja sigui una metàfora sobre els cícles i la necessitat de fer neteja. Escolto pop suec en l'editorial que esta mig buida. Sento el cansament de les poques hores dormides i alguns músculs tullits després de l'esport d'ahir. Capdesetmana de sopars campestres a terres d'interior. Viatges en cotxe amb cançons de techno més o menys amable. Jornades estivals a piscines conegudes. Dinars de diumenge amb fideuà i vi blanc. Sopar a orientals de baix-standing amb el meu amic economista i la noia de nom exòtic. Algunes confessions s'escampen entre els grans d'arròs tres delícies i em fan pensar en certa dona. Dilluns de visites al mecànic i de cerques musicals que frueixo. Melodies inquietants de Suborn, projecte 'dance' d'Aleix Vergés. El 'northern soul' festiu de The Whispers o clàssics del pop 'soft' com James. De nit, pràctica litúrgica de rodejar una taula, sentir la lleugera fresca que ve de passada i sucs de cibada escampant l'ambient. Cambreres afables que et saluden amb abraçades i conviden per treure la brossa. Dimarts de dinar a casa amb el meu amic dissenyador regat amb una ampolla de vi rosat d'agulla i bromes duals de 'background' comú. Pel vespre partit amb els nois amb pistes de parquet retro. Fujiya & Miyagi són tres i no són de Tokyo, sinó de Brighton. Una noia em va dir que menyspreava el que surt dels meus gustos. Tinc problemes econòmics. Un i-Mac costa 1499€. Necessito vacances. 'Suburban Kids With Biblical Names' penso que és un dels millors noms d'una banda que han existit. Escolto certa locutora d'una ràdio independent barcelonina parlant sobre pop britànic. Per la veu, i per haver estat dj del Mond Club deu ser mereixedora de barnús. M'encanta quan diu 'delectar-nos' abans de posar un tema de Peter Bjorn & John. Sóc adicte al cafè i necessito vacances. Segueix plovent aquí.

Àudio: Suburban Kids With Biblical Names: Rent a wreck

2 comments:

Nu said...

Quan tens vacances my dear?
En breu faré una visita a les antípodes de Sants. Espero trucar-te i que em diguis "aqui estic, si" i venir a veuret!!! Espero que el clot m'aculli degudament, que està en "la corda fluixa" jeejej
Un petó molt fort

Oscar V said...

què el Clot (no se't oblidessin les majúscules) esta a la corda fluixa??? No, nena, no...
Em queda un despertador per començar vacances! Quan despengi el teléfon, que esta per veure que ho pugui fer, ja veurem què et responc...
Ja saps que al Clot sempre tindràs un cafè pagat i, si s'escau, un llit per jeure...
Petons pressegosos...