Sunday, September 09, 2007

*caricatura regalada per Pablo (Hamo design)
visitue-los http://www.hamosite.com
són molt grans...my favourite motion designers!!!

recopilar demana enginy, paciència i molt pragmatisme. segons el què sigui, que recopiles, pot esdevenir més o menys feixuc. per escriure sobre coses, dies o sensacions cal fer-ho. i no sempre és un bon moment o et creus capaç. en aquests últims dies d'aniversaris especials, com el meu, tenia la sensació de necessitar compilar algunes coses. sensacions. ho mig faig i escric. les noves tecnologies provoquen que les felicitacions t'arriben per canals diversos. crec que m'agrada. guardo alguns bonics sms.guardo algunes abraçades afables i petons tendres. guardo el video de Marylin cantant el 'happy birthday'. insisteixo en ser col·leccioniste de petits detalls, de memorabilia personal i altament sentimental. sona a l'àudio la sessió que Daft Punk va fer al summercase de l'any passat. és una petita joia regal del meu amic amant del techno. tenia ganes d'una festa molt meva per celebrar el meu aniversari, però les circumstàncies portaren cap a una nit molt bizarra. a les festes d'aquest barri industrial meu. entre crostes i gossos flautes, cambreres simpàtiques o no, i raves improvitzades en petit comité mentre l'albor del sol es presenta. poquet del que tenia pensat, però agraeixo que hi fossin els incondicionals. he complert un any més i segueixent apareixent coses que no aconsegueixo entendre. gràcies a tots els que heu procurat arrencar-me un somriure aquests dies. i a sobre ho heu aconseguit...

Àudio: Phoenix: Too young

4 comments:

Anonymous said...

Malgrat la nostra celebració segur que no va ser com tu hauries somniat, m'encanta cumplir anys amb tu, amb una diferència de cinc en la xifra i compartint pastís i moment de regalitus com quan érem petits.
Són dies amb gust agredolç i amb sentiments per moments ambivalents, si més no per a mi...
Crec que no estàs en un dels teus millors moments, però pensa qe ets un afortunat per haver celebrat un nou aniversari i gaudeix dels petits moments brillants i feliços que han d'esdevenir.
Un petó

Anonymous said...

Per cert, m'encanta la caricatura i me l'he guardat!!!

Pit said...

El meu comentari serà una mica més banal. La veritat és que és molt xula la caricatura! Ho dic en sèrio. I em pregunto si aquesta mena de neu que cau a banda dreta i esquerra és confetti o és que et fa falta fer servir H&S...
Espero que el concert de Fangoria hagi estat bé. Ja veus, al final he anat a dormir més tard del que volia i hagués pogut venir i tot.
Un petó i que tinguis uns bons 24. Tot fa pensar que així serà...!
Una abraçada,

Àngels

Oscar V said...

sempre es podria estar pitjor...sóc conscient de la meva fortuna on la tinc i de les mancances on hi són, també...
ja saps que també m'agrada cumplir anys amb la meva germana preferida...no entenc els aniversaris d'una altra manera, ja que sempre els he viscut així...
un petó!