Sunday, September 16, 2007



diumenge de res. de veure passar la vida, com la cançó de Fangoria. recopilant el què ha donat aquest capdesetmana que ja s'esbaeix. divendres sopant a terrasses d'aquest barri industrial meu. amb amics que fa temps que no veus. aquells que potser hauries de veure més, però les distancies cícliques i aquestes coses apareixen. em regalen un llibre sobre el 'dijeisme' que fa molta il·lusió. sobretot pel fet de veure que encara perduren certs costums. converses i algunes sorpreses sobre la taula. dissabte de calma cassolana. amb amanida per dinar i 'el padrino' a la pantalla. m'encanta el concepte de familia a la siciliana. grans actors i algunes escenes en italià sense traduir. tarda de reciclatge estètic i higiènic. de bàsket i cançons de Daft Punk. sopar amb antigues universitàries que segueixen tant guapes. vestits de dona que disparen la meva capacitat imaginativa. comparteixo la taula jo, sol, amb 11 dones. deuria semblar l'amic gay. suc de cibada en marcadors electrònics i converses, en català, amb taxistes que no pronuncien bé la essa. i diumenge de res. de neteja de la casa orquestrada amb St. Etienne. de treure la pols a certes fotografies i aturar-te un moment. de veure actuacions en video de Dj Shadow. 'scratchts' marejants i faders sumament elèctrics. aquest vespre partit del nostre mésqueunclub i certs rituals camaraderístics. demà més. i més llibres...
Àudio: The Cardigans: My favourite game
*to Collin McRae...rest in peace
great scottish racer from 90's...

2 comments:

Anonymous said...

omaita!

et passo el link del tio que fa la versió de la paulina .

divertimento musical!

http://es.youtube.com/watch?v=Z1Md7wZyigA

Oscar V said...

flacoooo!!!
molt molt grande el video...
"ni una sola paraula, ni gestos ni mirades apassionades, com els petons que abans em donaaaves, fins que sortia el sol, oh oh oh..."

grande!