Monday, September 03, 2007

*referències musicals anotades en un paper qualsevol.
sempre en trobo alguna perduda a la butxaca d'algun pantaló...
sempre pot sonar alguna bonica cançó de forma inesperada...

dilluns en màxima exponència. de son i poques ganes d'encarar algunes coses. de cert desànim i apatia com en dies passats. crec que no és res greu. com els matalassos inflables amb els que jugava de petit a la piscina, que perdien aire per algun foradet i sempre costava trobar-lo. doncs tinc la sensació de perdre una mica d'aire per alguna banda, però no acabo d'esbrinar quin és el forat. crec que no té noms i cognoms. potser estic mirant en direcció equivocada. el sol comença a lluir amb menys presència, tot i certa calor encara instal·lada. regals per aniversaris propers al cap. preciosos 'posts' deixats aquí que em fan somriure sincerament. cerco refugi per a les meves pèrdues d'aire inexactes a les cançons de Le Mans. descobrir, ahir, San Martín ho vaig prendre com un regal. veritats com a punys les que s'hi diuen. m'inspira per a una petita composició de la que quedo content. descobreixo encantat Smile. grup de 'soft pop' de Getxo que em recorden a The Byrds però en versió 'surf'. salutació a coneguts que retornen a la feina. dinar a un parc del Raval amb certa dissenyadora de formes suggerents. la recepcionista de l'editorial ja no pot amagar el seu embaràs després de tornar de vacances. he anat a felicitar-la i he pensat que aquesta mena de protocols de felicitacions/pesams marquen un punt de maduresa. recordo de petit, anar darrera la meva mare i veure-la donant el còndol, felicitant bodes i embarassos, etc. i arriba un moment que ets tu qui fa aquestes coses i utilitzes quatre frases fetes de manual i acabes amb un 'aquelles coses que es diuen sempre...'. estic cansat. calen algunes reformes...

Àudio: Smile: Summer of 92

6 comments:

Pit said...

Per molts anys!! Avui és el teu aniversari, no? Vaig canviar-me de mòbil i he perdut el teu telf...
Un petó,

Àngels

Oscar V said...

Gràcies Àngels!
Ets la primera en felicitar-me...de fet em felicites dos dies abans d'hora...;-)
Però gràcies de totes maneres, que m'has fet arrencar un somriure a l'editorial!
Un petó!

Pit said...

Vaja, quina mala memòria! No sé perquè, però estava convençuda que era el 4...

Oscar V said...

Sempre ho dic...la millor forma de recordar-ho és pensar en el número 69...perquè el dia és el 6/9...
a mi em funciona, cada any me'n recordo...

Daniel Gutiérrez Abella said...

T'anava a felicitar quan toca, però m'apunto a la moda de l'Àngels i ho faig abans (per si m'oblido ;) )

Per cert, m'agradaven molt Mercury Rev, ideals per tallar-te les venes, però.

Oscar V said...

JEJE!!doncs gràcies, però espero igaulment el, ja mític, sms de mitjanit...;-)
Mercury Rev tb m'agraden, però sí, són ideals per escoltar a la banyera amb la torradora endollada...