Wednesday, October 31, 2007

* dies de rodatge. un gran equip i una bona història...
talleu! és bona!
photo by tito...

nit de castanyada aquí. sembla que el fred ja arriba. i s'agraeix trobar-lo, amb aquesta paciència que esta exercint. la bufanda calada al coll i americana de pana marró. molt classístic tot plegat. sí, m'ho dic jo mateix. plans nocturns i d'altres que no es van disposant per aquest dies de festa extra. com el bitllet que trobes arrugat als pantalons bruts. sempre venen bé. films per veure i pàgines de novel·les nord-americanes per llegir. ganes de compres. d'alguna camisa 'oldie' i algun LP que sonoritats flotants. ganes de solitut per a les compres i de companyia pels despertars. segueixo en el procés de digestió d'algunes coses, esperant que tot es posi a lloc. ganes de música. de tocar els plats després de dies. malgrat la sessió que tant m'il·lusiona ara estigui agafada en pinces. com sol passar les boniques paraules no es materialitzen en realitats fefaents acurades als propòsits. però no és la primera vegada. ja sabem com funciona tot plegat. ganes de 'mixtape' de música negra, de soul i funk, de rock clàssic i molta 'attitute'. històries que vesso improvisadament a la meva Moleskine. bones narracions per pulir, farcides d'ironia i tristesa. no calen estats melangiacs en potència per llaurar ensopiment en frases entrelligades. per cert, no he menjat panallets després de sopar. tot canvia. però tot torna...tot.

Àudio: 110th Street Orchestra: back it up

1 comment:

Anonymous said...

Ja t'he actualitzat el fotolog.. pa que te quejes!

Com m'agrada aquest últim nene.. m'encanta llegir-te així!!!!!

Smiling