Friday, October 12, 2007

my new Vans.
special edition to bmx's film 'rad'.
great packaging with specail box & other gadgets.

des del llit estant, primera ullada al rellotge. un 16 en format digital m'etziba la pantalla del cel·lular. restes de nit escampades entre els llençols. recordo com em va costar lleugerament prendre l'equilibri en la meva arribada, nou hores abans. engego amb el nou lp de Facto Delafe. comprat ahir junt amb l'últim de Sidonie, que feia temps que havia de tenir. Les veus d'Oscar D'Aniello i Helena Miquel inunden l'habitació. lluminositat en quantitas insultants. potser una mica d'estancament d'estil però segueix sent una ventada d'aire fresc a la musicalitat. i a la música també. tarda de compres de dijous. d'unes noves Vans per als meus peus classístics. el venedor m'explica tota la història de la sabata i el perquè del 'packaging' del seu format. viatges en metro dormitejant i cercant descans pel cos. converses animades amb els cambrers paquistanís de la facultat. sempre somriuc quan em criden amb el seu característic 'amigo!'. dutxa reparadora i americana grisa d'elegància enfundada. sopar amb cares noves i Apolo [2] per tancar. converses divertides, instantànies que apareixen. alguna cara realment bonica i que penses que podria ser molt adient per a. alguna cançó de 'northern soul' que et fa ballar, algun clàssic de The Clash i la onírica 'no cars go' d'Arcade Fire com a cloenda. i ja només quedava una arribada on costà lleugerament prendre l'equilibri.

Àudio: Sidonie: la costa azul

No comments: