Wednesday, November 14, 2007


una barba perfectament rasurada em reflexa al mirall. certa espurna i t'agrada el que veus. dies de feina. de llibres en piles separades per segells sobre l'estanteria. m'encanta la sensació de passar per la recepció de l'editorial, i que la noia de torn em cridi, i em doni dos exemplars de totes les novetats que arriben. les prenc, arribo a la meva taula i les apilo on correspon. miro de reull si algun sobre groc apareix a la pantalla del pc. m'agrada arribar a la feina una mica tard. després de parar al forn i demanar un cafè amb llet per emportar. desprenc religiosament els bons dies corresponents. em desfaig la bufanda i el temps passa ràpid com fins ara no ho feia. algú em dissenya somriures plàcids i em regala mirades de complicitat. una flor a la solapa i aquella sobrietat tant estilística. i la màquina del cafè com a únic testimoni de certes confidències. he comprat l'últim LP de Mishima. el dia que sortia. avui l'he escoltat cinc vegades. és gran, és madur, és art, és pop. molt pop. s'ha espatllat l'i-pod. i m'he adonat de la meva addicció a la música. tarda de neteja. de llençar papers, trobar fotografies i postals enviades d'arreu. m'he emocionat amb alguns records. he estat a punt d'estripar una fotografia, però al final no ho he fet. cartes de dones que ara es conformen llunyanes. seguirem llaurant records, doncs.

àudio: mishima: un tros de fang

2 comments:

Anonymous said...

bona compra!!!jejeje...ja veus q t segueixo...x cert,no és per ser rancia...xo el cd antic de mishima no era de regal, era un préstec...ja tel passaré a recollir per la feina un matí daquests q m faig excursions per allà baix! un petó!!

Oscar V said...

quina il·lusió saber que em segueixies per aquí i que comentis...ets una atrevida!!!
merci pel cd...ja vaig entendre que era un prèstec, jejeje.
avisa'm el dia que passis, que no el porto cada dia a la feina per ensenyar-lo als companys...
petons mishetas!!!