Sunday, January 20, 2008


la tarda avançava lenta. mirava la disposició de diversos 'gadgets' sobre el meu escriptori. un punta fina blau, 'edding' verd clar i marró, fulls de cal·ligrafia molt meva, el cendrer i tickets de compra i alguns papers amb notes. sonava alguna cançó de teenage fanclub. algun conte per escriure voltejava les emves neurones. ganes de sortir. d'abraçar el volant per carrers d'aquesta ciutat meva, sortejant motoristes i evitant posar alguna cançó perillosa. sopar d'antics de l'editorial a casa la dissenyadora cada dia més bonica. un bonic rellotge em regalen. i ella una dolça fragància molt per lo meu. bones viandes sobre la taula, vi blanc i calades d'herba. la nit desfulla i algun suspir s'escola. penso en bonics despertars i en l'olor a cafè fent-la sortir dels llençols. melodies de facto dealfe en duets des del llit estant. i aquella de los planetas que tant m'agrada. tornada al so del migdia. dutxa tonificadora i frescor sota les orelles. un film de Fincher i un clàssic de la comèdia m'atrapen al sofà. la manta és un bona captivadora. dia de res i no pensar-hi. i la cloenda setmanal arriba sota pop escocès. baixo a comprar el pa i la vanguardia. el cambrer fa bromes amb el meu pentinat. preparo el dinar. penso en que m'agrada el rastre que el formatge de cabra deixa al ganivet de cuina. un film de winterbottom, preciós , espera al vell VHS. torno a tenir ganes d'explicar històries...

àudio: thomas dolby: she blinded me with science

No comments: