Tuesday, January 15, 2008


sonen the roots al cotxe. el volum és fort. la posició al volant i el reflex de les ulleres de sol conjuguen. hip hop del bo. el que no surt al gran theft auto. ni ties en bikini als videoclips. intento, en va, caçar alguna de les paraules que disparen. dia d'anar i venir amb el cotxe. de boniques portades per al curt. dissenyades per mans talentoses i mirada romboidal. ganes de que passin els dies. sense saber gaire què s'espera. vespre de veure el partit amb els nois. he arribat tard, i no m'agrada. a missa s'hi va puntual. ganes de nostre mésqueunclub a l'ambient. tornada a casa i voltes amb l'auto. demà he d'anar a omplir els papers de l'atur. odio les cues, la burocràcia i els formularis. m'espera una sala plena de dones de mitjana edat i homes amb barba de quatre o cinc dies. m'animo descobrint interessants dates de concerts. tinc entrades per dijous veure the unfinished simpathy. el mes que ve the sunday drivers, mishima i facto delafe al let's festival. i el 25 de març ve dj shadow al razz. rotulador a l'agenda per aquell dia. petiteses per posar el cap a una altra banda. gaudint de les meves coses. abraçant certa insubstancialitat. manyocs d'idees i sensacions fent-se i desfent-se. "I've been wondering about the complexity. of what we have it shouldn't be. more. just can't see. more"

àudio: the roots: complexity

No comments: