Wednesday, June 04, 2008

* sempre he volgut tenir una smeg...

fa dies que un conte em ronda les entranyes mentals. es troba a mitges a cal·ligrafia manual a la moleskine. parla d'un home que és conscient de lo poca idoneïtat de prendre decisions en diumenge. d'un home que escampa els seus records duals sobre la taula, per mullar-los amb el cafè. apareixen els death cab for cutie com a bso. ho atribueixo a la fascinació personal que recentment he adquirit cap aquesta banda. des de ja, de culte indie. recordo conèixer algun tema com el 'champagne from a paper cup'. però recordo quan vaig escoltar el seu nou 'single'. 'i will posses your heart' diu molt d'ells. un senzill de 8:35 minuts, on ben gibbard no comença a cantar fins al minut quatre amb trenta segons. la melodia creix, crepuscular. fins que es fa enorme , inabarcable. t'escapa de les orelles i t'infla el cervell. pensaments d'un dimecres de matinada. després de veure l'indy al cine i pensar que a vegades les coses ja estan bé com estan. després de passejor pel centre de la ciutat i creure haver vist algú un parell de vegades. ja està llest un nou mixtape pel més de juny. pop suec, britànic i autòcton. alguna sorpresa del nord, un poc de soul estilístic i esquitxos d'electrònica amable. coses meves...

'june's mixtape tracklist':
1. MENOMENA: rotten hell
2. DEATH CAB FOR CUTIE: crooked teeth
3. GENTLE MUSIC MEN: happy days
4. ABERDFELDY: heliopolis at night
5. THE CARDIGANS: i need some fine wine
6. ANTÒNIA FONT: love song
7. SMILE: summer of 92
8. MARTHA REEVES & THE VANDELLAS: nowhere to run
9. LOS PLANETAS: que puedo hacer
10. THE WANNADIES: you and me song
11. MAROON 5: makes me wonder
12. JUSTICE: D.A.N.C.E.

disponible a:
http://oscarvillalibre.muxtape.com

2 comments:

Anonymous said...

jo també vull una smeg, i la rentadora i el rentaplats!!

maroon 5....

Oscar V said...

creus que em poden treure el carnet d'indie per lo de maroon 5???estic cagat...