Wednesday, July 09, 2008


les males notícies, per desgràcia, no solen agafar-te ben vestit i recent dutxat. m'entero de la mort de sergio algora per casualitat. ràpidament em venen al cap les cançons de la costa brava que tant personalment cantava. busco amb la mirada, a la prestatgeria, aquell cd seu de galeta rosa xiclet. farcit de bones cançons i poesia d'alta quotidianitat. llavors la tarda em porta a migdiades agraïdes. a compres virtuals de música. llenço a la bústia sobres marrons que espero tornin amb bones notícies. lletres cosides a la meva manera impreses a doble espai per certàmens literaris de poblets de costa. per en un futur poder dir amb cert orgull que almenys ho vaig intentar. surto de casa mentre la tarda i el vespre es creuen gairebé sense mirar-se. viatges en bicicleta. death cab for cutie a l'i-pod. marco un gir amb la mà esquerra. i aquella terrassa nostra que t'acull. amb amics dels de conèixer el nom dels pares i boniques noies morenes. i pensar en festivals estivals i pel·lícules d'aronofsky. sentir que el polo 'lemon yellow' et senta bé. com algunes altres coses.

àudio: la costa brava: vuelvo a ser yo
"desafinar, y sin embargo, volver a cantar.
actualidad. ni estamos de moda ni estamos de más.
mira, por bajar a la calle te has vuelto a enamorar."

No comments: