Saturday, May 20, 2006

Algunes vegades, fruit de la meva activitat cerebral ( que no és ni molta ni poca, però allà hi és...), m'assolen el meu cap diverses preguntes sense un sentit aparent gaire clar.
Són preguntes que sense avís previ arriben sobtadament, potser esglaonadament o potser en forma de reguitzell inesperat.
Reconec que són qüestions que no gaudeixen de gaire sentit, no tenen una estructura molt ben definida ni una relació gaire visible. Però el fet és que m'apareixen.
Desconec com aturar-les, i molt menys com moldejar una resposta. Tampoc sé si conèixer la seva resposta resultaria profitós...Si algun dia la providència em regalés una resposta no sé què en faria...
Però el cert és que aquestes preguntes inquietants em segueixen assolant de forma intermitent, sense saber si vull conèixer la resposta...
Així doncs, de tant en tant sé que se'm tornaràn a fer presents i seguiré preguntant-me...
Per què em començo a respallar les dents per la dreta?
En canvi, per què em poso desodorant primer a l'esquerra?
I per què m'afeito primer sempre la banda dreta del meu rostre?
Per què m'ensabono primer la banda esquerra del meu cos?
Per què quan pujo una muntanya poso els braços en forma de gerra?
Per què em faig aquesta pregunta si mai he pujat una muntanya?
Per què em faig aquestes preguntes...?


Àudio: "Tears & Years"- The Sunday Drivers

No comments: