Tuesday, September 12, 2006

Cercle (viciós?)...


He patit els nervis. La baixada sobtada d'activitat m'ha suposat un malestar prolongat. Una extranya sensació. Avui potser ha estat un dia important. Dels que marquen. He tancat un cercle. Encara no sé si el puc desar, però he acabt de traçar la circumferència que m'envoltava. Tanmateix, ja estic afilant el compàs. Encetaré una nova pàgina. Com diu aquella preciosa cançó: "la soletat del poeta, i la pàgina blanc. Conviuren fins que el cercle, es torni un altre cop a tancar. A tancar..." No sé com aniràn les coses. Vull pensar que bé. Espero que marxi ràpid aquesta incertesa. Han sorgit emocions. Aquesta mena de dies, de pluja sorpresiva, ajuden als sentiments a traspuar la pell de forma més palpable. Més suau. Els records s'aglopen gairebé sense pensar-ho. Comiats. No de persones, però si de situacions. Ja irrepetibles. Fas allò que en diuen "passar revista". El balanç és abrumadorament positiu. He guanyat moltes coses. M'he fet amb un "background" inimaginable per mi temps enrera. I me'n sento orgullós. No de tot, però gairebé. Tot això m'emociona avui, com ja dic gairebé per sorpresa. La melancolia, la satisfacció i la nòmina a estrenar han suposat un còctel explosiu al passar per davant de discos castelló. M'ENCANTA remenar cd's. Veure les novetats, les ofertes, tornar a mirar el preu de tots els cd's de Queen, trobar rareses (com un triple cd recopilatori dels 70's o un cd amb les cançons de les pel·licules de Tarantino). En definitiva és rebuscar i trobar joies. I el resultat ha estat l'esperat. M'he acabat gastant el doble del límit autoimposta una hora abans. Però, tot i gastar-me el sou de dos dies, he sortit amb un somriure difícil d'encaixar al meu rostre. Friso ja per sentir-los, gaudir-los. Avantatges de les petites coses. Comporten plaers, més o menys efímers, però profundament estimulants.

Àudio: Handsome Boy Modeling School feat Trugoy (De la Soul) & Del (Del Tha Funkee Homosapien: The projects (PJays)

No comments: