Wednesday, September 06, 2006

Comptar amb compte


1 dia falta perquè comenci demà
2 Copes d'Europa
3 anys que ja no hi ets
4 vegades he vist Pulp Fiction
5 anys em porta la meva germana
6 el dia del meu aniversari
7 canals tenien abans els televisors
8 lletres té la paraula eclèctic
9 estrofes té "Bohemian Raphsody" de Queen
10 el dorsal dels escollits
11 la diada del meu país
12 el meu número de jugador de bàsket
13 "thirteen" magistral cançó de Teenage Fan Club
14 "14 ciutats comptant-hi Brooklyn" del mestre Quim Monzó
15 dies de vacances
16 de juny, el sant de la persona que més estimo
17 discos ha publicat New Order
18 pistes a "Songs from the front row" d'Ocean Colour Scene
19 cigarrets fumo cada dia
20 minuts per esmorzar a la feina
21 dies laborables d'un mes
22 somriures m'han regalat avui
23 el nombre d'espelmes que avui decoren el meu pastís...

...CoNtInUaRà...

Àudio: The Magic Numbers : Life is just a game

1 comment:

Pit said...

24 els petons que jo t'envio! Molt xulo, òscar!
Àngels