Monday, September 04, 2006

Priviliejats


He tornat a sentir palpitar el meu ego. Feia massa temps, potser, que no em feia present la seva presència. I ho ha fet eixamplant-se un poc. Floretes, reconeixements i que em recordes aquell tors de dona. No és d'aquelles que els hi regalaries un albornoç del mateix color del teu. Però si de les que tomben d'esquena. D'aquelles inabastables. Molt poc del meu estil, però prodigis físics. Crec que ha venut el seu cervell per tenir aquest cos. Potser t'atreviries a fer una salvatjada. Com el pobre Steve Irwin. M'ha sobtat i entristit la seva mort. Era d'aquelles persones que no coneixies entranyables. Tot i les males estones que m'havia fet passar des del sofà. Un transgressor. D'aquelles persones un pas per endevant. Decidides, innovadores i creatives. No sé si n'hi ha moltes o poques. Però a totes elles les admiro. Les que en un moment donat han desplegat el seu geni. Han regalat al seu temps nous punts de vista. Que han fet gaudir, pensar, emocionar. Persones que creen. Inventen, renoven i eclosionen. Des d'aqui la meva admiració a tots ells. Des d'un pas enrera, des d'on els has de fruir. Observar aquella ranglera de Kubrick, Mandela, Pla, Lenon, Warhol, Hawkin, Miró, Garnier...i tants d'altres i tantes persones anònimes que han fet girar aquest nostre planeta. La meva admiració per tots ells i pels que em queden per conèixer...

Àudio: Steppenwolf: Born to be wild

No comments: