Friday, January 12, 2007



El matí a la feina avui ha passat una mica més rà pid que de costum. M'he adonat que tararejava més del normal, i ho feia amb cançons sense gaire connexió. He passat de xiular 'La internacional' mentre passava pel departament de personal, a cantar la tornada de 'Trash' dels Suede mentre retornava al meu lloc. La meva adaptació a aquesta feina meva i de pas ha estat meteòrica. Les tasques que desenvolupo i la nula creativitat que aporto no han impedit una bona aclimatació a aquest medi laboral hostil. Un company em diu que només porto sis mesos i visc molt millor que la majoria. Però que ho faig amb un estil impecable. Treballo el que cal, faig la meva feina i bé, però la dosifico i a sobre ho faig bé. L'escapada per sortir a fumar ja esta institucionalitzada. No és casual que per pixar vagi al lavabo que esta situat a l'altra punta de l'edifici, quan en tinc un altre a vint metres. Tampoc és casual que hagi fet amistat amb diferents persones situades en diferents llocs de la casa. Caic bé a tothom, la meva cap gairebé podria dir que m'adora, la gent em valora i visc de conya. Realment he fet una bona feina, i ho dic apartant la modèstia. Adonar-me de tot això deu ser part provocant d'un cert optimisme que avui m'acompanya. El fet de veure el final dels exà mens, entrevistes, makking off, edicions, etc també hi ajuda. Per a aquest cap de setmana m'asolen moltes coses per fer. I ganes per fer-ne d'altres. M'engresca el tenir coses a la vista. Recordo com mesos enrera no sabia com omplir els dies i com sortir de la rutina. El temps fa canviar les coses. O potser les coses canvien amb el temps. M'he adonat que visc una vida força semblant a la que somiava ara fa un any més o menys. Espero poder dir el mateix d'aquí uns quants anys més. Com sempre, tot arriba. I tot torna. Un post-it a la meva cartera em recorda totes les coses que he de fer. És un sistema d'agenda que em va ensenyar un gran amic i que he adoptat sense complexes. Hi apareixen moltes coses en aquesta llista...
-publicar comentaris TCI.
-comprar cintes Mini-DV.
-recollir el cotxe del mecà nic (procurant no pensar en els 300€ que em costa...)
-recollir cà mera de video de casa d'amic recentment adquirit provinent del nord.
-cinema (potser)
-entrevista
-comprar un parell de LP's pendents. L'últim de The Flaming Lips i de Pecker.
-gaudir del meu mesqueunclub en un dia especial
-descansar
-somriure (segur)


Àudio: Suede: Trash

No comments: