Thursday, February 22, 2007

*Ferrr


'Las jugadas imposibles'. Títol del últim LP de Tachenko. M'ha fascinat la seva estètica musical pop. Les seves lletres, planes i originals. Una compra que recomano fervorosament. Cada dia em sorprén més la quantitat de bona música que es fa en un país com aquest. Potser falta més reconeixement o més ganes per part de la gent a descobrir noves coses. Grups com aquests estan arribant a l'escena artística amb un pas ferm. I altres que han marxat. Com Sexy Sadie que ha publicat un CD+DVD amb tots els seus singles, videoclips i material publicat. I el venen a 12 €...Enmig d'aquestes cançons passa un altre dia més. Encara couen certes coses del dia anterior. Converses de sobretaula, emmarcades en cigarretes i cafès, parlant de memorabilia futbolística. Surten noms com Hristo, Lineker o Cruyff. Més nous llibres sobre la meva taula. Cartells de festivals estivals que em fan fer números. M'agrada el caire que esta prenent aquesta ciutat en alguns aspectes. Coses per fer i sensacions per desfer. La jove dissebyadora que em somriu amplement i m'estoba més del que voldria. Certes coses que romanen al meu cap més del que voldria. Prejudicis i el maleït que diràn. Què vull, que voldria i que hauria de voler. Trucades que esgarren. Trucades que alegren. Encara no arriben notícies. Necessito el cap de setmana lluny d'aquí. Crec que em sentarà bé. Sí. O potser si...

Àudio: Tachenko: Arconada

No comments: