Thursday, February 01, 2007


la sobtada tranquilitat d'aquest matí a casa ha estat ben rebuda. la sortida de la dutxa ha estat orquestrada per cançons de Wilco. avui sento una barreja de melangia i nostalgia sobtada. dies d'aquells entre místics i mitòmans. idealitzes més certs personatges i algunes belleses concretes. avui tinc ganes de...
bufandes grans. abraçades i aquella carícia femenina amb el dit índeix arraulit sobre la galta. discos dels Beatles. jeure amb una cigarreta calmada sota el sol tènue. cuinar petites delícies de peix armat amb una cullera de fusta i el meu davantal de ratlles. anar al cinema amb la meva companyia i evadirme durant 142'. no tornar a sortir amb les mans buides d'alguna de les botigues de roba que he visitat aquest dies. haver cobrat ja. prendre cafè amb galetes de vainilla en alguna terrassa poc concorreguda. escriure sobre aquelles meves coses. plasmar en lletres totes aquelles coses que últimament em volten el cap, i podrien arribar a ser un projecte. llegir alguna novel·la francesa que em transportés aromes i sensacions adeqüades per lo europeu que avui em sento. sentir The Temptations i gaudir de les superposiciona de les veus. mirar-te sense pressa i simplement gaudir-te. sentir-me diferent i llençar la pastanaga. veure Kim Novack passejant al meu costat.
incidir en les meves peculiaritats. llençols nets lluny d'aquí. somriure tímidament, a la meva manera...

Àudio: The Divine Comedy: Freedom Road

No comments: