Thursday, March 22, 2007

*from 'cesc'.molt 'sot pop'...molt per avui...


Dijous pop per a mi. Cansat de l'estridència sonora del dia, amanida amb obres al carrer, secretàries 'middle-age' parlant de pomes i paper de water d'elefant i persones que parlen sense saber, tenia ganes de música balsàmica que m'enviés a paratjes llunyans. Escolto l'LP d'Indigo per dues vegades i ho aconsegueixo. 'Soft pop' amb aroma a 60's, poesia madura allunyada dels tòpics 'xapistes', una càlida veu de llevant que acarona, instruments de vent i bateries acompasades que conformen sonoritats flotants. M'enamoro d'aquest disc i d'aquest grup. Des de de ja en sóc 'supporta'. Quin primer disc...Amb una portada d'un blau molt cel que respira serenor per si sola. El pop sonant i clamo el descans. Per aquest cos meu estrany i aquesta ment amb aromes de colapse. Però segueixen poblant idees el meu cap. Projectes que vna prenent certa forma. Escrits que espero pugui explicar més endavant. Carn de Moleskine. Per dinar arròs amb moluscs i conill amb salsa de mel, amb la meva germana al davant i Antoni Bassas dues taules enllà. Rialles post-sopar a casa amb la familia. El meu cunyat 'hooligan' em fa plegar explicant anècdotes d'entusiasta de la música, el rock i de l'actitut. Plans per al concert dels Stones. La llàstima és que cau en dijous. Segueixo buscant acompanyant/a pel concert de Facto Delafe y Las Flores Azules de divendres 30. Ja sabeu...Per fi he penjat el cartell d'Uma a l'habitació. Les nits amb la Uma sempre han estat més divertides. Segur...





Àudio: Indigo: Eclipse 3105

No comments: