Saturday, March 31, 2007


La tranquilitat de la casa només es veu alterada per la meva silenciosa presència i per 'northern soul' sortint des de l'àudio. Aquesta música sembla voler contrarrestar la foscor del cel que hi ha fora. M'encanta el concepte 'northern soul' pel seu orígen. Fa poc vaig dir que era el Linux de la música... Aprfito el dia per gaudir dels silencis, de la tranquilitat i de la blancor dels dies propers a l'agenda. Res a fer. Almenys de forma imperativa. Sempre seràn més coses les que escric que faré, que no pas les que acabo escrivint que he fet. Encara que sempre seràn moltes menys les coses que he fet, que les coses que m'hagués agradat escriure perquè les havia fet. Una mica complex tot plegat, ja sé. Tampoc ningú va dir que les coses serien fàcils. Acabo de veure la segona pel·lícula de Guillermo del Toro en dos dies. Poca lectura i una mica d'apatia tant de dissabte. Tant meva. He sommiat amb ella. No en un son profund sinó aquell que es barreja amb la consciència. Ha aparegut més de tres vegades al llarg d'avui al meu pensament. I tot plegat m'espanta. No tinc ganes de certes coses. Són necessaris aquest dies de vacances. Per aquestes i altres coses. Llegeixo frases precioses que rellegeixo i intento memoritzar. Siusplau, no vinguis molt per aquí. No crec que siguis la més adeqüada, ni que jo estigui en el millor moment. Segueixo creient en el punt de racionalisme de certes coses. Les decisions menys estomacals solen ser les més adeqüades. Aquesta nit juga el nostre mésqueunclub. Després només vull gaudir de la nit, de la forma que sigui...

Àudio: Morrissey: The more you ignore me, the closer I get

No comments: