Monday, May 21, 2007

*essència dels més grans from Manchester...



'hoy he visto a los chicos ganar por goleada...' deia una cançó de Los Sencillos. una d'aquelles estrofes que, de tant en tant, trobes en la teva col·lecció de preferides i les situes en un espai vital pròxim. ahir vespre tornant a sentir l'alegria de pertànyer a un col·lectiu. suposo que, al cap i a la fi, la grandesa de tot plegat deu recaure en quelcom semblant a això. la pertanyença a i l'apreci a la col·lectivitat. càntics futbolístics-militars, adoracions africànes, punys enlaire i cops sobre la barra. ítems de allò que tant m'agrada i que no sé racionalitzar, ja sé. matí de pluja aquí. la primavera mostra la seva alteració atmosfèrica sense vergonyes. fidel reflex de certes emocionalitats meves, inestables de 'per se' i àgudament variables els últims temps. segueixen determinats noms de dona apareixent-se més del que voldria. i certes correspondències no saps si ajuden o no. almenys sembla que bones notícies laborals aferren cert optimisme. encara que no sigui una 'bona feina' segons els meus cànons, sí que ho és segons uns altres. el cap de setmana ha quedat enrera, com el glaçó que es fa aigua, aquest es fa record. dissabte de sopar a pisos gràciencs molt adients per a tot lo meu. en companyia d'antics companys universitaris. fa por escriure això d'antics companys universitaris, de debó. noies de somriure concau i cossos de moure el cap de dalt a baix. antgues companyes de moltes coses i algun bon amic que agraeixes poder veure ni que sigui de forma intermintent. diumenge tarda a casa sonaven de nou els magnífics de Liverpool. Al dvd un concert de New Order a Finsbury. Els nois 'acid' de Manchester s'han fet grans però segueixen tenint aquell 'no sé què'. Canten 'love will tear us appart' de quan eren Joy Division, i n'Ian encara ho cantava. M'emociono per la bellesa de la melodia, per l'ànima de qui la va composar. I no falta una de la meva col·lecció de preferides que em fa cantar i alçar els braços, sol, des del meu sofà...sí, la mítica cançó amb tocs de bateria i avions passant de fons. seria idònia per avui...

Àudio: New Order: True faith

No comments: