Sunday, May 20, 2007

*'totalmente a favor' de certes coses...


Dia de contrastos cromàtics en estats anímics. Diferents tonalitats que s'apliquen conformant un quadre de toc impressionista i de vitalitat dubtosa. Com ve éssent habitual algunes pel:lícules, certes cançons boniques no triades aleatòriament i una mica de lectura per tapar certes coses o per enviar aquesta ment meva malalta a paratges més sòrdits. Veig a Leonor Watling a la pantalla i suspiro. Veig pel·lícules antigues de J.Medem i me'n adono que em falten per entendre forces coses. Veig al cine l'última de Fincher i aconsegueix riure a estones i trasbalsar-me en unes altres. Llegeixo la fina ironia de Q.Monzó i gaudeixo de com parla del flirteig en certes circumstàncies i em veig parcialment reflexat. Escolto el 'Rubber Soul' i penso en la idonieitat de 'nowhere man' i m'emociono amb 'in my life' i el seu clavicordi. Ara canta Tracey Thorn amb EBTG i m'emociono de veres. Llegeixo que el meste M.Puig tanca el seu flog i realment m'apena. Cada dia visitava aquella pàgina per llegir un petit paràgraf per apendre i per gaudir d'aquella manera d'escriure tant personal. Val la pena visitar el seu últim post per saber la bonica història que explica sobre el fi del grup Le Mans, creador d'infinites precioses cançons. Mentrestant jo segueixo aquí, amb les meves rareses. Escoltant cançons per a lo meu. Seguint llençant mirades al mòbil esperant que. Un preciós saxo acompanya a certa cantant anglesa poc agraciada...





Àudio: EBTG: Fascination

No comments: