Saturday, May 05, 2007


Sembla que la primavera s'apodera del temps i li aporta aquesta inestabilitat tant palpable. Estones esporàdiques de sol tènue, flirtejos amb la pluja i un vent fefaentment fresc s'amalgamen. Aquesta variabilitat atmosfèrica es convina perfectament, com el meu jersei marró amb ratlles color mostassa amb un polo groc, amb el meu estat d'ànim, inestable en la seva gènesi. Dijous tarda cafè amb els meus amics que són parella. Observant gestos que desperten ganes de quelcom semblant per a mi. Confiança a tres bandes i bellesa de molts moments. Com quan el meu amic locutor em regala 'Trainspotting' en una versió DVD carregada d'extres. És una pel·lícula que sempre em diu que he de veure i me la regala perquè sí, sense més pretextos. I gaudeixo d'aquests detalls que m'emocionen tant i em fan seguir confiant en les alternatives de l'espècie humana. Dono una volta per certa botiga de discos, malauradament cada cop més comercial, i trobo dues joies per menys de 12 €. Una 'Platinium Collection' editada per Warner d'EBTG i el 'The very best of The Byrds'. Una d'aquelles bandes que només coneixia d'oides. Però sempre els llegeixo com una influència dels Teenage FanClub i sabia que m'agradarien. De nit, enceto un llibre del mestre Punset sobre l'ànima mentre Tracey Thorn regala notes terriblement estilístiques des de l'àudio. Segeuxio sentint cert neguit que no sé a què atribuir, i que dedueixo que són reminiscències d'ànsies passades. Certa dona em diu que faig pinta de ser un home molt romàntic. Jo només assenteixo, amb certa condescendència. Li explico que, tanmateix, no crec que tothom tingui una mitja taronja per liqüar. Potser jo no en tinc cap o en tinc quatre...Ja de nit sessió golfa d'Hotel Tivoli en un cine gracienc amb la meva amiga d'ulls blaus i castellans a parts iguals. Som tres persones a la sala i la meva acompanyant s'adorm castigada per la falta de son. El film m'agrada i, fins i tot, em diverteix a estones. Apareix Mikel Erentxun tocant al carrer davant la ria bilbaina. Els sinuosos carrers de Gràcia engolen el meu cotxe entre la nit i sona l'imprescindible ' Fox Base Alpha' de St. Etienne.


Àudio: EBTG: Meet me in the morning

No comments: