Sunday, July 15, 2007

*Dj Shadow...endtroducing...enormous

Anyorava un diumenge de ressaca. Més física i de cansament que no pas pel maltractament a que hagis sotmés el teu cos. Que també...Dos dies de festival, d'entregar a la nit i d'una jornada de bbq estival enmig. Bons moments instalats a la retina. Molts en forma de cançons, melodies, cultiu de l'amistat i passos de ball. Diferents companyies per a diferents estones. El meu amic periodista va vibrar amb mi amb la immensa actuació de DJ Shadow. Del millor que he vist. Veure'l amb tres plats, un mac i la seva senzillesa personal donen elements per conformar el concepte de geni. També la meva amiga rossa i politòloga va quedar fascinada. Amb ells coincidim als massificats Bloc Party, als decepcionants Chemical Brothers i uns 2 many dj's massa 'techno' però que segueixen donant sentit al concepte de 'regalar-se'. També trobo el meu amic dissenyador acompanyat dels seus amics de tendència 'cool'. Frueixo amb ell dels histriònics Flaming Lips. Els inconmensurables Arcade Fire. I d'uns desconeguts per mi Kaiser Chiefs regalant actitut en tant que banda de rock. Amics i coneguts que es succeeixen i t'encanta. M'arriben a aturar tres persones diferents al mateix temps i jo em faig l'important. Contrasto, però, gaudint de Miqui Puig i el seu CE amb la solitut com a companyia. Un bon capdesetmana, xinxetes perforant aquest suro meu. M'encanta fer l'indie.


Àudio: DJ Shadow: Organ Donor

*una de les cançons més ben punxades que he vist en la meva vida...

2 comments:

Pit said...

Aiaiaiai... Perdona que ara sigui rabiosa, però no diràs mai "la meva amiga ambientòloga" perquè no sona "cool", no? Sé que és la realitat, però m'emprenya que sempre s'hagi de dir la professió de la gent amb qui un es relaciona, ja que sembla que això doni més "caché". Per això ja són més guais? Entre les professions que un citaria hi veig: músic, publicista, fotògraf, artista, dissenyador, arquitecte, cool-hunter, periodista, escriptor, xef/maître/sommelier, traductor de japonès o d'alguna llengua que estigui de moda.
És igual que el fotògraf es dediqui a les fotos dels catàlegs de l'Alcampo o del Media Markt, o que el dissenyador faci el Packaging dels cereals. És fotògraf i dissenyador, al cap i a la fi.., no?
Entre les que no veig citables: metge, biòleg, farmacèutic, filòleg, enginyer, ambientòleg, físic, químic, economista, escombriaire, cambrer... Perdona, Òscar, no és res personal, però és una cosa que em treu de polleguera i tu la fas molt...
Amb tot, una abraçada i no em tinguis en compte les punyalades que et faig i que et vaig fer ahir...

Pit said...

Perdona, he vomitat una mica massa ràpid això. Sap greu! Vaig tenir un vespre bastant merdós i suposo que em va afectar una mica i mira...
Una abraçada, Òscar!