Friday, July 13, 2007


Una pila inhumana de papers pobla la meva taula a l'editorial. Noves responsabilitats que es tenyeixen en forma de 'brown'. Estic cansat de certs bucles mentals/sensacionals. Voldria tenir les coses una mica més clares. Potser, fins i tot, que me les aclarissin. Però és igual, és divendres. Toca festival. En el sentit més ampli de la paraula. M'esperen aquesta nit moltes coses. La màgia i la immensitat de The Flaming Lips. La maravella i el virtuosisme d'Arcade Fire. L'indie de regust 'brit pop' dels Bloc Party. I l'eclecticisme i grandesa dels meus dj's preferits, 2many dj's. Si veieu unes rastes cap amunt, un somriure concau pronunciat, estilisme adient, un got de cervesa i uns peus que repiquen histriònicament segurament jo sigui darrera de tot això. Per demà bbq a casa de la meva amiga de tendència hospitalària. Cendres, piscina, panxes enlaire, corbes i cultiu de bonrotllisme. A la nit em torna esperar un festival. Amb el pop esfèric de The Sunday Drivers. La miopia del meu cantant de capçalera. El geni als plats de DJ Shadow. Belle & Sebastian deixant el 'power-pop' i posant-se als plats. I l'acid-house de Felix Da Housecat. Again.

Tanco un parell de dies. Me'n vaig a fer l'indie...


Àudio: The Killers: Indie rock&roll

No comments: