Saturday, January 12, 2008


em molesta l'apatia produia pel meu devallament físic. no recordo com s'esta sense refredat. en deixo un i n'agafo un altre. no m'agrada tenir ganes de res quan tens coses a fer. dies de veure l'edició del curt gairebé acabat. frepants històries entre les mans. acomodante en aquesta bonica història de voler comunicar coses. viatges en cotxe per la ciutat. amb companyia de 2 many dj's o de new order. feina sense fer. faig veure que no veig l'agenda. divendres de passeig per la ciutat. esmorzar fugaç vora l'editorial. amb sensacions i impressions fugisseres. converses amb botigues extrangers i una jaqueta 'cool' de la meva marca preferida. m'endinso al born cercant la seva màgia. botigues petites que descobreixes. una samarreta de Frank Zappa. em pregunto si una jaqueta pot valer 420 €. carrers que van i venen. alguns records de feines antigues. de bones estones passades en aquest indret. migdiada agraida. estones fent de cuiner de sonoritats electòniques. especialitzant-me en aquella electrònica amable que tant m'agrada. sopar al barri. una taula de quatre angles amb el meu amic economista, l'amant dle techno i la noia de nom exòtic. calades i rastolines. tornada a casa sense ni ganes de lectura. son alterable i poc gratificant. paraules al telèfon per pensar. i ganes de sentir el recomfortant tacte del mànec de les coses...

àudio: the linn youki project: ¿no eres tú a quien busco?

No comments: