Wednesday, January 09, 2008


m'agrada la sensació de tenir ganes d'arribar a casa. després d'un dia de voltar, esperar, preguntar, mirar i assentir. ganes de menjar alguna cosa. de jeure. de veure el Monegal i les seves onomatopeies. de revisar el correu. del tacte d'un pijama a quadres. de lectura d'Auster i una mica de soul de la Tamla. apropiat un altre cop, molt. se'm fa extrany sentir el tacte nu de les meves galtes. m'he afaitat perquè el pèl torni a sortir amb més força. potser curios metàfora de. entrevistes laborals amb bona prespectiva. i una trucada per una feina que seria perfecte. si em demanessin on vull treballar de gran aquest seria un lloc. esperarem, però. visita a l'editorial. salutacions a cares conegudes i alguna abraçada. certa enyorança però de la que no té gust a ferro. he trobat llibres nous a les estanteries. les 'middle-age' semblàven contentes de veure'm. dinar de tiralinies amb el contraplà més bonica que puc demanar. amb rebaixes incloses i exercint de portador als vestuaris de senyores. el dia destil·la i enfilo la tornada a casa. amb les últimes tongades de personetes aixecadores de societats. molt cansament sota la roba. i sota les rastes. cansat de la complexitat. de la incertesa i de no saber donar forma exacte als meus enunciats desideratius. mancat de paraules que m'ajudin a pensar, com deia cert cantant fa temps. l'única solució serà com sempre analgèsics en forma de veus negres. i pensar en com podrien ser les coses. sense saber ben bé com voldries que fòssin...

àudio: al green: tired of being alone

No comments: