Thursday, January 03, 2008

*post-punk. new order. greatest...

fa poc s'ha encés la llum verda del semàfor. la sortida de l'any ha estat donada. miro la gent corrent darrera de propòsits. m'ho miro amb distància, com m'agrada fer. no he deixat de fumar, ni de menjar, ni de masturbar-me ni he decidit aprendre anglès en poc temps. el que si vaig fer fou sortir de l'any com tenia pensat. sota bombolles etíliques de tamanys incontorlables. falten i sobren dits per comptar les consumicions. agraits beats electònics que sorprenen. una altra vegada 'blue monday'. i mentre aixeco els braços ja veig al meu amic economista buscant-me. conegudes que et saluden i hooligans apareixent com sempre a partir de certes hores. inici de i tarda de sofà, manta. de trobar-te una dona anomenada ressaca entre els llençols. un parell de pel·lícules i lectura d'un llibre de guions de Syd Field. Smokey Robinson cantant amb The Miracles i el soul et sembla extremadament apropiat. certes sensacions contradictòries. ahir vaig tornar a l'editorial. no vaig entrar-hi, però. trobar el seu somriure rera el vidre i la seva sobrietat en forma de camisa blanca van ser un bon analgèsic. pluja de gener que neteja el cotxe i l'ambient. fred a la migdiada. sento l'olor a certs canvis. i crec que tot anirà bé...

àudio: gigolo aunts: let go

1 comment:

didi dj said...

que tres grans plaers!!bé,el fumar jo no..peró d'altres dos..jeje sobretot de l'ultim....imagina't la tensió i l'estresss....hem de trobar altres proposits per any nou...
muaks