Tuesday, February 05, 2008

*soul. always...

eren les 6:15 del matí. al carrer regna una tranquil·la però decidida activitat. he trobat més gent de la que esperava. més bars i forns oberts del que pensava. la gent camina en silenci. conscient de l'hora indecent regnant. però semblen orgullosos. el fet de ser dels primers de posar-se a treballar atorga una mena de sentiment de vàlua pròpia. a l'i-pod sonava alguna cançó de wilco. el meu cap ple de boira i l'estòmac desubicat. per la falta de son. una mala nit fruit dels nervis i d'aquella típica sensació de no voler adormir-se. però ha estat un bon primer dia de feina. segueixo teixint plans als meus horitzons mentals. viatges per fer. paraules que escriure. cançons que cantar. i melodies que repicar al subconscient. alguna sensació extranya, també. que em sona. no m'acaba d'agradar i no voldria atribuir-la al que temo. però sospito que aquestes coses no són possibles de controlar. requireixen digestió lenta. com el dinar de diumenge per celebrar la meva onomàstica. família, bromes i regals. la meva germana i el meu cunyat tornen a delectar-me amb art. aquest cop el 'white album' dels beatles. i el meu pare la segona novel·la pulp de kiko amat. al vespre sopar amb el meu amic radiofònic i ara també televisiu. menjar japonès, confiança a la taula i camaraderia per donar sentit a tot plegat. segueixo creixent.

àudio: the beatles: i will


No comments: