Wednesday, March 05, 2008

*fotolog.com/kawsone

l'home del temps diu que fa fred. tot sopant, el meu pare ho corrobora. les arrugues al front i l'arquejament de les celles indiquen un sí intens. penso en que no he tastat aquest fred. dos dies i mig tancat a casa. pasant unes angines 'del copón', com va dir el metge després de fer-me obrir la boca. de petit la mare em deia que la febre et feia crèixer algun centímetre. crec que jo ja faig tard per això. dies de llit, sofà i manta. de no fer absolutament res. ni llegir, tan sols. els concursos televisius de tarda a la tv em donen un aire domèstic i 'cañí'. no m'havia preguntat mai perquè responem en veu alta a les preguntes des del sofà de casa. al veure el fred per la finestra, les dones caminant mentre aferren l'abric al coll, he pensat en l'estiu. fotos amb gent en pantalons curts. el meu costumbrista de capçalera defineix l'estiu com amistat/tertúlia. he recordat terrats del barri. bones companyies. cançons pop i electro. les cames creuades. arrufant els dits dels peus per que l'havaiana no caigui. pipades relaxades i temes de conversa sobre la taula. restes de bones viandes i copes de vi escurades. tinc ganes d'estiu. tinc ganes de tertúlia/amistat. i m'he adonat que enyoro certa forma romboidal de mirar-me la vida...

àudio: saint etienne: lover plays the bass

3 comments:

Anonymous said...

terrasseta i xancletes jaaa!

Anonymous said...

berns

Nu said...

menys pensar en estiuets i més en recuperar-te, reietó...
mmmua