Tuesday, June 10, 2008

*frame1.jpg/històries en cal·ligrafia autòctona. parla de...

inici de setmana de feina a la vista. repercussions físiques de les emocions del capdesetmana. refredats que apareixen com a senyal de cansament i de vivències bronzejant els porus de la pell. vespres de fer feina sobre aquesta meva taula de fons blau. amb 'gadgets' típics fent acte de presència. el cendrer impassible, les tasses que van amb cafè i tornen amb aigua. la poma tecnològica. papers i anotacions amb cal·ligrafia autòctona. agenda moleskine. i música per acompanyar el so encoixinat de les tecles. mates of state no paren de sonar, literalment. descobriment recent molt agradable. m'agrada el 'synth pop' d'aquest matrimoni de kansas. em recorda als meus estimats st.etienne. protagonistes de l'audiovisual ja enllestit que tracta sobre la meva persona. dos minuts i mig de cotidianitat i mitomania pròpia. molt pop i aromes molt meus. i dissenyadores que tenen al forn estilístiques portades pel 'packaging' final. més històries per deixar la consciència solitària. ha arribat a casa un paquet des d'UK amb un lp recopil·latori de directes del gran marvin gaye. venia amb un d'aquells plàstics de bombolles. i he recordat que segueix fent-me falta un de gran. que sigui flonjo i s'hi pugui fumar.

àudio: mates of state: my only offer

1 comment:

Anonymous said...

poma tecnològica? q li paga Apple?
Dubto q pugui fumar entre bombolles de plàstic, bàsicament pq el plàstic s'inflama, i no vull que s'incendi!

Vull veure aquest autoretrat taaan popero!

;)