Wednesday, July 02, 2008

*llavors sonava aquella de los planetas...

ja imaginava, dies enrere, que recordaria els renecs contra la pluja. quan la calor ofega les ganes i la sensació de tancament s'accentua. tot puja de temperatura. els ritmes de cançons que t'agrada punxar. les sugababes m'inspiren a l'escalfor del 'beat' amb aquella mescla de pop, r&b i electrònica fina. llavors les veus femenines decideixen tenir corbes i torbar-te. com raquel sans explicant cada vespre les notícies. dotant l'actualitat de candidesa i fent-se realment obsessiu lo meu amb aquesta presentadora. segueixo guardant els meus fetixismes amb cura i reverència. les noies boniques segueixen prenent els carrers com a passarel·les, mentre jo les animo amb la mirada. amb el cap a suècia i passejant estilisme pel carrer. samarretes roses i cert optimisme de dimecres. però la nit arriba i el meu estat d'ànim camaleònic muta la pell i s'enfosqueix amb l'arribada de la lluna. i torna la inspiració i les ganes d'escriure. les paraules efervescents de la gent m'animen a entornar cert futur a això d'escriure. i deixo anar entel·lèquies en prosa i sento que la sang em corre per les venes amb certa coherència. rellegeixo paràgrafs farcits de metàfores, enceto una novel·la de kazuo ishiguro. els tinderstcks sonen a l'ipod. apago el llum. i procuro no pensar en l'ansietat que se'm posa a la panxa. tanmateix, m'adormo.

àudio: sugarbabes: denial

3 comments:

Esther* said...

Ay ayy ayyy, esa canción de Los Planetas, esa canción de Los Planetas...

Anonymous said...

servicio 24 horas arregla lunas. Cualquier problema pongase en contacto con nosotros.

com vaig riure...

PD.Ja tinc més capacitat respiratoria, igual no em moro...

paupistrello said...

hòstia! fins avui no he descobert la foto amb en miqui!! quin paio...

per l'escapada furtiva i solitaria en busca dels més gorrins, per l'amistat entre ron i electro, per les percepcions extrasensorials, pels somriures de les dones que ballen, per tu...

i'm fukin' lovin' u, raggamuffin!!