Thursday, August 31, 2006

If...

(by Txarly Brown)
I LOVE U, UMA...

Coses que m'hagués agradat fer avui però que, finalment, no he fet:
- Llevar-me i decidir no anar a treballar.
- Escoltar des del llit "Álbum" de la Buena Vida.
- No vestir-me.
- Identificar el perquè d'aquesta melangia sobtada (en part)
- Anar a sopar amb Uma Thurman.
- Escoltar tota la discografia de The Temptations.
- Coneixe't
- Passejar pel carrer Doctor Dou amb un dönner oliós entre les mans.
- Llegir al diari que lo del Clos com a ministre era una innocentada.
- Comprar-me unes Vialli's color cru per haver-les vist a l'aparador.
- Anar a discos Castelló a comprar un cd d'importació de David Holmes.
- Veure Pulp Fiction en b.s.o.
- No despertar-me...

Àudio: Electric Light Orquestra: Don't bring me down

5 comments:

Anonymous said...

Acabo d'arribar aquí una mica per accident (buscava la web del bar Lletraferit, del carrer Joaquim Costa, el coneixes? t'agradaria) i mira, m'hi he sentit a gust, la qual cosa no és sempre el cas amb els blogs. Tornaré! Mentrestant, contesta'm una curiositat: què estudies si es pot saber?
Sunny.

Oscar V said...

Mmmmm...quant misteri tu...Doncs si que el concec el bar. Està al costat de la meva feina i hi he passat força cops per davant. Fa temps que tinc pendent de fer-li una foto per penjar-la aquí. Doncs jo he estudiat Ciències Polítiques i ara començaré el 2n cicle de comunicació audiovisual...
Espero llegir-te més per aquí...
Òscar

Daniel Gutiérrez Abella said...

Sunny...delight?

Anonymous said...

Òscar: veig que som del mateix gremi (jo també sóc politòloga, tot i que no he exercit mai) i mig veïns (el carrer Joaquim Costa entra de ple dins el meu "territori" habitual). Considera't afegit a la meva llista de blogs favorits :)

Daniel: Efectivament, Delight, com no podia ser d'altra manera! ;)

Sunny.

Oscar V said...

Doncs ja és coincidència que també siguis polítologa i sovintejis per Joaquim Costa...Jo treballo aquí al costat, a edicions 62. Si passes per davant i veus un tio amb rastes i cara de son, aquest sóc jo!
Espero llegir-te per aquí sovint! Sabrem algun dia el teu nom....?
Petons
Òscar