Thursday, November 29, 2007

*en pau i jo 'gratinant'...

una hora de futbol al descobert. en un camp gran i de gespa artificial. el fred instal·lant-se a tots els records inimaginables del cos. convinat amb la suor atorga una sensació extranya. doncs això m'ha deixat amb el cos rebregat. símptomes de refredat a dins. aquest fred que ara ja sembla que arriba més racionalment. més acompassat. com també m'arriben les primeres ganes d'estiu ja. sempre passa. dies de no poder para d'escoltar la cançó d'avui. no sé ben bé perquè. d'aquelles que coneixes i que has ballat a la teva sala preferida. i la casualitat et porta a retrobar-la. ho relaciono amb les ganes de consumir nit. ganes de whisky, taronja i electropop. dies de feina. de somiar amb llibres. de ganes de sopar amb els 'oldies' del barri. de primera lectura d'un 'cuentos de amor' de Herman Hesse molt recomanable. i perillós alhora. de viatges en cotxe amb la bufanda posada. d'invitacions a festes a les que no pots assistir. de procurar no pensar massa i començar a agradar-te aquesta sensació. de ganes de. de rombes respirant l'ambient. de sandvitxos vegetals i migdiades en transports públics interurbans. m'agrada dir que estic encantat d'haver-me conegut. algú em va dir fa poc, que se'm nota especialment, últimament...

àudio: delays: valentine


No comments: